foreverfrida

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Frida Broman - 26 november 2013 21:15

Såg nyss att jag haft över 100 besökare den här månaden, hittills. Var typ mitt högsta mål. 

Tack så jätte mycket och sprid gärna bloggen. Jag skulle verkligen älska dig ännu mer då!  

Av Frida Broman - 26 november 2013 20:44

Kom hem nu från bad huset. Jag och mina kompisar badade i 3 timmar idag med. 

Och gissa vad? Mina händer är frecking torra. 

Utomhus hos oss är det skit halt! Höll på att ramla typ 40 ggn!

På badet har jag mest jobbat med dyka ståendes. För typ 3 veckor sedan så vågade jag inte änns sitta och bara hoppa i vattnet. Men idag dök jag första gången utan syclop. Skit nöjd! Tyvärr försvann mitt glada humör när jag kom hem. Kommer inte ta upp det pga att det är lite personligt. Och nej jag är inte gravid och ingen har dött. 

 

Av Frida Broman - 26 november 2013 15:57

 

Av Frida Broman - 26 november 2013 13:24

Kom hem från skolan 12.10 ung. Vi fick sluta tidigare eftersom vi vart på Umevatoriet hela dagen. Var väll kul men fick skit ont i nacken när vi såg en film. ALltså jag vet inte hur man ska förklara det. Men man sitter som i ett runt rum och taket är som en boll från innsidan. Sen kollar man på film i tacket. Stolarna är skit sköna och om man lutar sig bak åker ryggstödet ner. Men fick ont i nacken av att sitta så i kanske en timme. Där inne har dem nå program på datorn så att man kan som åka runt i rymden så får alla se på taket då. Vet inte om det var en bra förklaring men aa... 

Just nu sitter jag och äter pepparkaka. Mumsigt! 


Vart skit sur igår när jag inte kunde hitta hela 1Dday. Om någon vet skicka gärna länken. Om det nu går att se.   

Av Frida Broman - 26 november 2013 08:35

Sitter på bussen nu med klasse. Sitter bredvid Madde. Niceigt, om det nu finns...

Vi lyssnat på musik,  One Direction ♥


Av Frida Broman - 26 november 2013 07:50

 

Av Frida Broman - 26 november 2013 06:58

Sitter och äter frukost nu, på mitt rum. Fick sätta mig här när min syster äcklade med hennes ätmetod.    


Idag ska vi till Umevattoriet, elr hur det stavas. Vi ska iallafall dit med min klass. Skit nervös eftersom jag har en vana att dö av åksjuka på vägen tillbaka. Men det bra är att när vi kommer tillbaka äter vi lunch och sen slutar vi. Så vi slutar ännu tidigare. Jay!!! 

Han lyssna igenom Midnight Memories igår, sjukt bra!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards