foreverfrida

Alla inlägg under december 2013

Av Frida Broman - 31 december 2013 15:16

Månadens klädesplagg: Ett par mönstrade leggings. 

Månadens smink: Liquid Eyeliner by H&M

Månadens högpunkt: Julafton

Månadens bottennapp: Har inte träffat mina kompisar på länge

Månadens saknade: Han  

Månadens bästa inköp: Måste vara Eyelinern från H&M

Månadens dåligaste inköp: Har inget

Månadens bästa film: White House Down

Månadens bästa skiva: Fortfarande Midnight Memories 

Månadens bästa artist: One Direction

Månadens låt: Say Something- A great big world

Månadens grej: Mina hörlurar

Månadens ridtur: Sista gången jag red på ISA. Hon gick så fint och så. 

Månadens mat: Tacooooos

Månadens citat:

   

Av Frida Broman - 29 december 2013 17:38

Varit med alla och bowlat idag. Jag har aldrig bowlat innan så var ganska nervös. Men det var skit kul! Vill bara göra det igen! En skit bra grej att göra om man får besök. Jag var dessvärre inte så bra. MEN det var min första gång så jag skyller på det!  

 

Av Frida Broman - 28 december 2013 16:18

Vi får gäster snart så kommer inte kunna blogga nå mycket. Kanske blir ett inlägg men osäker. 


 

Av Frida Broman - 28 december 2013 15:24

Älskar sånt här!  

Av Frida Broman - 27 december 2013 22:42

     

Av Frida Broman - 27 december 2013 22:10

Rubriken talar! Kör igång direkt!


Dom här tre grejerna fick jag av Julia. 

 


Ett par örhängen.     

Sminkborste väska elr vad man ska kalla det 

Ett Monki gosedjur. Vi har typ en grej att vi köper gulliga gosedjur till varandra. Random.  




Presentkort på skidpjäxor, valfritt på 500 kr och 1200 kr på Hööks.        





 

En bok om fotografering


     

Två shower gel från Rituals


     

Skit sköna sminkborstar från UBU


     

En smink pallet(?). Skit snygga färger på.


   

Två örhängen. 


 

En grej man gör mönster med på naglarna med nagellack.   

Sockar som mormor gjort själv. 


 

En skit skön morgonrock!   

Skitsnygga tajts. Ser mycket snyggare ut på. Önskat mig såna här skit länge!  

Sist men inte minst, ett par vantar. 


Fick också en pyjamas men vet inte riktigt vart jag har den så den får jag vissa någon annan gång. 

Om ni undrar vart allt är köpt så fråga bara. Jag vet allt  





Av Frida Broman - 27 december 2013 18:06

Alltså förlåt för att jag inte uppdaterat bloggen på några dagar nu. Men det gick inte att blogga genom mobilen eftersom det vart nå fel. Så tänkte göra en liten summering för vad jag gjort. 


24, tisdag=  Jag har ju redan sagt att vi var i kyrkan morgonen och det gick ganska fort. När vi kom hem så fixade vi och snart var det dags för kalle anka. Jag hade som varit skit peppad för det och sådär men sen när det spelades kändes det lite tråkigt. Det är ju samma sak samma år typ så ja. Men jag tror mest att det är mest känslan som gör det så speciellt. Kalle anka symboliserar ju som att det som är julafton, tror jag. 

När kalle anka var slut åt vi middag. Och jag fick knappt i mig något efter jag vart så mätt av att bara se på maten. Men gott var det. När vi ätit kolla vi lite på TV:n och sen kom "tomten" (Tomten aka mig).

Tänker lägga vad jag fått men det får bli senare. 


25, onsdag=  På onsdagen sov jag riktigt länge. Jag åt frukost segt och sånt. Sen åkte vi på stan och bara gick runt en stund. Allt var tyvärr stängt. Hittade en affär som sålde VS. Och det var stängt  

Vid fyra så gick vi och såg bio, Sunes bilsemester. Premiär    

Den var bättre än den innan så den får väl en 7/10 av mig. Vi hade tyvärr inga bra platser, första raden. Man fick lite ont i nacken efter. Resten av dagen vara myste vi och så. 


26, torsdag= På torsdagen tog vi en riktigt lång promenad i skogen. Det har ju stormat riktigt rejält så det låg stora träd och grenar överallt. Allvarligt. När vi kom tillbaka åkte vi till e ridskola och bara kollade på hästarna. Islandshästar, skit gulliga! Sen köpte vi mjölk och lånade två filmer som vi såg senare på kvällen då. Det vart Hur många kramar finns det i världen och Bäst före. Jag tyckte Hur många kramar finns det i världen ägde! 9/10. Men Bäst före sög! 3/10. 


27, fredag, idag= Ja, idag åkte vi hem då. Det gick bara bra! Ska städa och så nu. Kommer ett inlägg senare. 


Av Frida Broman - 24 december 2013 12:07

God jul allihopa!  Mamma, pappa, Selma och jag kom nyss hem från kyrkan. Det var två killar som sjöng skit bra! Vi ska till kyrkogården nu och tända ett ljus. Mormor och morfar stannade hemma. Sen åker vi hem och fixar lite. Sen blir det kalle anka.  Skit spidad! 

 

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards