foreverfrida

Alla inlägg under december 2013

Av Frida Broman - 3 december 2013 07:19

Sitter och kollar på julkalendern nu med syrran. Man blir ju som aldrig för gammal! 

 

Av Frida Broman - 2 december 2013 15:43

Kommit hem från skolan nu. Bra dag men är skit trött! Och hungrig så ska slänga i mig nått. 

Ska och bada sen, igen. Hehe. Men det är så in i hm hm kul! 


Av Frida Broman - 1 december 2013 22:36

  

Ni som redan följer mig på insta har nog sett den här. Om ni inte följer mig där, gör det; Fridathegirl


Av Frida Broman - 1 december 2013 18:43

Okej jag tänkte börja med en grej jag tänker kalla "Månadens". Det går ut på att jag som summerar hela månaden som vart. Så det här blir för november. Så vi kör igång på en gång. 


Månadens klädesplagg: En vinröd stickad tröja från H&M


Månadens smink: Mascaran Big Eyes från Maybelline New York

Månadens högpunkt: Jag dök utan cyklop (mobba inte!   )

Månadens bottennapp: Någon tog mina jeans.   


Månadens bästa inköp: One Directions skiva; Midnight Memories


Månadens sämsta inköp: Asså jag kan inte komma på något.


Månadens bästa film: The Heat, tror jag...


Månadens bästa skiva: Midnight Memories


Månadens bästa artist: One Direction


Månadens låt: Alive


Månadens grej: Kramar  


Månadens ridtur: Senaste gången jag red Isa. Gick skit bra!


Månadens mat: Tomatsoppa.


Månadens citat: Everything will be okey in the end. If it not okey, it's not the end.



Av Frida Broman - 1 december 2013 17:08

Varit på julmarknad med Madde nu. Köpte en present sen köpte jag inget mer. Men det var skit kallt så vi gick hem till mig. Hon försökte lägga eyeliner på mig men hon sa att jag inte fick se och tog sen bort det  

Men hon la på mascara istället och det vart finfint!

Sitter och kollar Gossip girl nu och ska städa sen.   

Av Frida Broman - 1 december 2013 12:43

Första advent idag! 24 dagar kvar tills julafton! Jay!

Måste börja köpa presenter.  

Sitter i bilen nu på väg hem från stugan. Ska gå på julmarknade med Madde när vi kommer hem. Pappa lämnade vi kvar i skogen. Han får hugga ved och sånt. 

 

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards