foreverfrida

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Frida Broman - 3 december 2013 20:23

Ska gå och lägga mig lite tidigare idag pga att jag är skit trött. God natt!


Tyckte bara den här bilden var så jäkla cool så!

 

Av Frida Broman - 3 december 2013 19:39

Prattat massor med mamma nu och vi fixade min matte. SÅ nu kan jag det som flytande. Woop woop!

Vi kom nyss hem från en promenad och jag fryser om fötterna, konstigt. 

...

Av Frida Broman - 3 december 2013 16:39

Suttit och pratat med en Julia i en timme nu! Behövdes eftersom jag verkligen behövde någon att prata med. Och jag älskar Julia, så Julia fick det bli. Sen pratade vi om en hel del annat med.  Ska plugga lite nu och försöka bli lite smartare. 

Av Frida Broman - 3 december 2013 14:00

Kommit hem från skolan nu. Var skit trött idag med så ska typ gå och lägga mig tidigare idag. 

Sista lektionen var SO, chill. Jag och Anton satt och skickade lappar typ hela tiden. NEJ, ingen kärlek. '

På matten idag fattade jag inget! Jag fick ju fram svaret men det är urräckningen jag inte klarar. Så har tagit hem matteboken och ska kolla om mamma eller pappa kan förklara så jag förstår. 

Gick hem tillsammans med Madde, Anna, Aron och Tor. Det vart snöbollskrig utanför mitt hus. Det är inte mycket snö kvar nu eftersom det vart plusgrader inatt. Nu regnar det  

Vill ha snö ju! 

 

Av Frida Broman - 3 december 2013 07:19

Sitter och kollar på julkalendern nu med syrran. Man blir ju som aldrig för gammal! 

 

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards