foreverfrida

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Frida Broman - 22 december 2013 13:30

Vart och åkt skidor nu. Fanns inte så mycket snö så det gick ganska trögt. Eftersom jag hade nya skidor så visste jag inte riktigt hur jag skulle åka så jag cart sur och barnslig.  Mamma och jag åkte då några varv på ett spår som bara går som runt. Och det är också helt plat. Där träna jag lite på hur jag skulle åka och så. Sen kom pappa och han visade mig några saker. Till slut så stalka jag jätte bra. Skatingen gick bättre men mina skider är för långa så det gick väll bra. Mina skidorhade inget fäste så när man skulle åka klassiskt gick det inget bra. Nu sitter jag i bilen på väg hem till mormor och morfar igen. 


Trodde att det var julafton imorgon (måndag). Så blev besviken när jag kom på att det är på tisdag.  Haha!

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards