foreverfrida

Alla inlägg den 16 december 2013

Av Frida Broman - 16 december 2013 15:17

Hemma från skolan idag! Ni ska veta vad halt det är! Men dagen gick bra. På slöjden hann jag nästan klar så får gå ditt på onsdag och göra klart. Fick mitt betyg i slöjd med.Vart nöjd. Sen fick jag även göra ett SO prov som jag missat pga att jag varit sjuk. Gick bra tror jag.

Men sen när jag skulle gå ut och ta på mig ena skon kände jag något kallt. Och det var ett stor jävla snöboll!!!! (Förlåt mamma för att jag svär). Men lärarna gjorde inget åt det som. Och när det hände en gång innan för någon annan så satt alla i klassrummet och fick skäll av läraren. Ganska sur för det.

Sista lektionen var Bild. Vi fick bara sitta och rita vad vi ville, chill. Anna och jag lyssnade på musik från min mobil men alla hörde typ....Heh...


Sitter och äter lite mat nu och vet inte riktigt vad jag ska göra sen. Behöver städa men orka! Ska och bada vid fem,tror jag. 

Av Frida Broman - 16 december 2013 06:00

 

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards