foreverfrida

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Frida Broman - 20 december 2013 19:42

En Eyeliner från H&M. 40 kr.      

Ett YOLO halsband från Bik Bok. 32 kr.       Diamant örhängen från BikBok. 66 kr.   


Jag köpte även julklappar men det kommer jag inte visa. 

Av Frida Broman - 20 december 2013 18:32

Idag var sista dagen i skolan. Vi var först i klassrummet och tränade på våran sång. I våran skola så har vi typ sommaravslutning fast det är julavslutning. Då sjunger varje klass en varsin låt. Vissa sjunger 2 men vi sjöng 1. Vi sjöng Mer Jul. Fast på ett annat sett som. Tror det lät bra. När vi tränat klart gick vi till kyrkan och sjöng då. Efter det gick vi till klassrummet igen. Vi fick våra betyg då. Jag vart nöjd över dom, det var mina första betyg någonsin så det kändes bra! Sen slutade vi. Så det var kort dag. 

Efter skolan åkte Madde och jag på stan. Jag köpte julklappar och till mig själv. Bilder kommer senare ikväll. 

Ska packa och städa nu. Vi åker ju till mormor och morfar imorgon. 

Eftersom dom inte har något interner kommer det inte bli någon bra uppdatering varje dag. Ska försöka få ut något iallafall. 

God jul allihopa nu!  

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards