foreverfrida

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Frida Broman - 19 december 2013 19:48

Idag hade vi som ingen skola utan vi hade friluftsdag. Innebandy. Det kallad julslaget här. Alla klär ut sig även fast alla inte gör det. Mitt lag hade typ arbetarkläder. Först spelar alla 3 matcher och sen går vissa till kvartsfinal och vissa inte. Vi gjorde inte det. Men då får vi spela en fjärde gång om placering. Vi förlora då med, hehe. 

Jag suger på innebandy. 

Man kan också vinna snyggast utklädning. Alla sa att vårat lag skulle vinna men det gjorde vi inte. Tacksam för det är jag! Hatar att stå på scen inför massor av människor. 

Efter skolan följde Madde med mig hem. Vi såg på kanske 3 The Walking Dead avsnitt. Det är så bra!!!

Sen kom mamma hem och hon skulle och rida så då följde jag, Madde och Selma med. Vi var som mest i stallhörnan. 

Vi hade kul. Ska duscha nu tror jag....Heh...

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards