foreverfrida

Direktlänk till inlägg 7 maj 2014

Rubrik saknas

Av Frida Broman - 7 maj 2014 20:21

Har inte bloggat på ett tag nu. Vet...

Ska försöka börja lite nu. Har massor med bilder på datorn som jag skulle kunna lägga upp. Sen har jag köpt en del och det händer ganska mycket i mitt liv just nu så har definitivt mer att blogga om nu.

Har inte bloggat tidigare pga att jag inte haft något att blogg om eller inte haft tid. Men nu händer det en hel del så ska uppdatera mer nu! Mer bilder kommer därmed komma upp eftersom jag enklare kan ta dom från kameran.

Så det här blir bra! 

Ni får ursäkta om det inte blir några punktar i slutet av meningen, den funkar lite sådär. Damm eller något. 

Uppdatering kommer senare ikväll med lite bilder och om hur det gick på ridningen.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Broman - 9 juni 2014 21:02


  Lyxade till det med milkshake.

Av Frida Broman - 9 juni 2014 19:10

Köpt en del nu och tänkte visa!               Det första vi köpte var ett par skor  som jag ska springa i eftersom dom jag har får jag skavsår av. Men dom här kostade iallafall 599 kr. Dom var nersänkt typ halva priset eller mer. Oc...

Av Frida Broman - 9 juni 2014 17:45

Vi var alltså och red i lördags. Det blev bara Sara, mamma och jag, eftersom Selma har ont i ryggen och stannade hemma.  Alex, Saras pojkvän följde också med. Vi red först ut i skogen och det var sjukt skönt! Var varken för varmt eller kallt. Eft...

Av Frida Broman - 8 juni 2014 13:13

Hej mina vänner! Det var ett tag sedan jag bloggade nu. Anledningen är att jag inte haft tid eller ork. Men nu kännar jag att det är dags att börja igen.  Nu tänkte jag bara att jag kunde gå igenom lite vad som händer i mitt liv. Vi får häs...

Av Frida Broman - 13 maj 2014 20:40

För några dagar sedan drog Madde och jag på stan och shoppade. Så tänkte visa vad jag köpte.    Först köpte jag ett baby lips på H&M. Och det var rea så det kostade 29 istället för 39.         Sen köpte jag det här linnet från Gina Tri...

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards