foreverfrida

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Frida Broman - 7 maj 2014 21:01

Hemma från ringnigen nu alltså 

Gick skit bra! Hade hoppning och red Fjalar. 

Vi hoppade först studs och sedan efter ett vanligt hinder. Han gick jätte fint och allt gick super bra. 

Men nu sitter jag och myser med mig själv och kollar lite på datorn. 


Tröjan jag har på  mig är btw från Lindex, köpte den igår Skit snygg och skön! 

   

Av Frida Broman - 7 maj 2014 20:21

Har inte bloggat på ett tag nu. Vet...

Ska försöka börja lite nu. Har massor med bilder på datorn som jag skulle kunna lägga upp. Sen har jag köpt en del och det händer ganska mycket i mitt liv just nu så har definitivt mer att blogga om nu.

Har inte bloggat tidigare pga att jag inte haft något att blogg om eller inte haft tid. Men nu händer det en hel del så ska uppdatera mer nu! Mer bilder kommer därmed komma upp eftersom jag enklare kan ta dom från kameran.

Så det här blir bra! 

Ni får ursäkta om det inte blir några punktar i slutet av meningen, den funkar lite sådär. Damm eller något. 

Uppdatering kommer senare ikväll med lite bilder och om hur det gick på ridningen.  

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards