foreverfrida

Alla inlägg under december 2013

Av Frida Broman - 15 december 2013 22:57

 

Av Frida Broman - 15 december 2013 21:46

 

...

Av Frida Broman - 15 december 2013 10:58

Sitter i bilen med pappa nu. Vi försöker hitta till dom som har pjäxorna,   det går inte så bra

Vi kanske ger upp snart. Efter det här ska vi iaf åka och köpa skidor eftersom jag växt ur dom. Vi kanske ska köpa lite julklappar med, om vi orkar. 

Av Frida Broman - 14 december 2013 22:42

Har inte hunnit göra något inlägg idag, haft fullt upp. På morgonen åkte vi till stugan och lämnade några grejer. Efter det åkte vi till farfar och lämnade Strimla där. Farfar ska ta hand om henne från nu till julen är över eftersom vi åker bort och kan inte ta med henne. Efter det åkte vi på ett café och åt lunch sen åkte vi hem. När vi kom hem såg vi på hockey. Skellefteå vann, woop woop!

När matchen var slut åt vi middag. Lax och bakade potatis. Gott!

Jag nämnde ju att jag sett en film som hette 'White House Down'. Jag berättade det för mamma och hon ville också se den. Så jag kopplade in datorn till TV:n och då såg mamma, jag och pappa på den medans Selma var ute med en kompis. Den är fortfarande lika bra och alla borde se den! 

Ska gå och lägga mig nu, vi ska och testa pjäxor imorron. 


Av Frida Broman - 13 december 2013 13:45

Sett klart en film nu. Konstigt, huh!

Men det vart iallafall Olympus has fallen.

Den är väldigt lik White House Down, men lite läskigare kanske...

Får 9/10 av mig. Värd att ses!

  

Av Frida Broman - 13 december 2013 13:12

Glad Lucia allihopa!

Jag firar genom att se på action film och spy. 

Mys, mys!

Av Frida Broman - 12 december 2013 18:59

Idag fyller en av mina bästisar 13 år! Jay! Jag kommer allvarligt inte ihåg tiden då jag inte hade träffat henne. Vi vart som kompisar första gången vi sågs. Sen är det som hållit i sig. Visst har vi haft våra bråk men det slutar alltid att vi skrattar åt varande. När jag flyttade från mitt barndoms hem i Gävle trodde jag allvarligt att mitt liv var förstört för alltid. Tanken av att jag måste lämna alla mina kompisar och flytta till andra sidan Sverige där jag inte kände någon förutom min släkt fick mig att må illa. Men nu har det gått 1 år och 11 månader sen vi flyttade och Julia är en av dem få jag har kontakt med från Gävle. Och det är jag grymt tacksam över! Dom två somrar jag bott här i Umeå har hon kommit och hälsat på varje sommar i ung en vecka. Det är dom bästa veckorna på sommaren. På vintrar och lob åker jag ofta till Gävle och hälsar på mina kompisar och så. Då är Julia och Nellie dom jag oftast umgås med. Nellie är en annan tjej som är lika gammal som mig. Julia är ett år äldre. 


Om jag nu ska beskriva Julia med hennes namn blir det ung såhär:

Just den person jag behöver när jag är ledsen eller nere

Underbar

Lever livet

Inte lik mig vilket gör oss perfa! 

Aldrig bestämmer hon vilket jobb hon vill ha


Julia och jag har gått igenom så mycket tillsammans. Vi vet alla våra hemligheter och kommer aldrig berätta dem för någon. Jag vet att jag verkligen kan lite på henne. Vad som en händer så finns hon där för mig, och jag för henne. 

Jag älskar dig Julia!


Här får ni några bilder på oss två!



 

Det här är när hon var hos mig i somras. Hon sa själv att hon ägde men.... ja....  

   

PUSS PUSS!

   

MIN VACKRA JULIA SOM JAG ÄR STOLT ÖVER ATT KALLA MIN BÄSTIS!  



Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards