foreverfrida

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Frida Broman - 1 februari 2014 19:01

Månadens klädesplagg: Svarta linnen med vita koftor


Månadens smink: Big eyes mascara


Månadens högpunkt: Börja skolan


Månadens bottennapp: Magsjukan 


Månadens saknade:Mina pengar  


Månadens bästa inköp: Ett par gardiner


Månadens sämsta inköp: Har bara köpt gardiner så...  


Månadens bästa film: Hunger games 2


Månadens bästa skiva: Tattoos med Jason Derulo


Månadens bästa artist:  The Neighbourhood


Månadens låt: Sweater Weather - The Neighbourhood


Månadens grej: Plattången


Månadens ridtur: Måste vara hoppningen vi hade i början av terminen.


Månadens mat: Köttfärssåsen och spagettin vi åt igår. Mumma!


Månadens citat:  

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards