foreverfrida

Alla inlägg under november 2013

Av Frida Broman - 17 november 2013 13:31

Två familjer åkte nyss, inklusive Eddie:( Saknar honom...

Men just nu gömmer jag mig i bastun för en av tjejerna som är kvar. Hon vill leka med nå små djur med mig. Little petshop eller vad det nu heter. Tror hon kommer nu!

Av Frida Broman - 17 november 2013 10:26

 

Av Frida Broman - 16 november 2013 19:43

Sitter hemma i soffan. Dom andra barnen leker och jag ser på serier. Ganska trött! 

Vi var på skulpturparken, bild museet och badade i 2 timmar! Så har som en anledning. 


Fördet andra verkligen ääääälskar jag den här:

  Riktigt älskar!

Ska fortsätta se Greys Anatomy nu!



...

Av Frida Broman - 16 november 2013 12:23

Vart på skulptur parken. Var okej, Eddie luktade på ALLT. Men han är så sööööööt!

    vi 


Av Frida Broman - 15 november 2013 19:30

Var på stan idag med Madde. Och nej, hon är inte min ända vän. Bara min närmaste. Men vi var på stan. 

Först gick vi på H&M sen Åhléns sen Donken. Vi åt en mcflurry! Hehe! Sen gick vi på Monki och Lindex.  Sen behövde hon åka   

Fast jag gick på stan ett tag till. Jag gick på Lindex, H&M och Åhléns, igen. Så var alltså där två gånger idag. Sen gick jag även på Akademibokhandeln. Pappa skjutsade mig hem och nu har 2 av 3 familjer kommit. 

Aja det här var iallafall allt jag köpte. 


Först på H&M köpte jag dom här!

     

På Åhlens den här. (JAYYYY)

     

Dom här bilderna är på samma läppstift. Färgen ser annorlunda ut men det är verkligen skit snyggt! Köpt på Åhléns med.

  

På Lindex det här

                             


Blev så himla glad när jag såg att big eyes bara kostade 99 kr på lindex istället för 149! Vinst! Köpte en borste med men fick inga bra bilder. 


Tror jag fick med allt jag köpte annars. 

Om ni vill veta vad något kostar skicka en fråga.

För några timmar sen kom alla familjer. Vi är nu 16 pers i vårt hus. En bra grej är att jag fick ett eget rum. En dålig grej är att det inte är mitt rum. En av familjerna har en hund, Eddie. 

Han och jag är typ bästa kompisar!  


Aja godnatt människor!!!

Av Frida Broman - 15 november 2013 17:10

Sitter i bilen på väg vem från stan. 

Inlägg vad jag köpt kommer, om inte ikväll, imorgon.  

Av Frida Broman - 15 november 2013 13:52

 

Av Frida Broman - 15 november 2013 07:31

 

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards