foreverfrida

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Frida Broman - 7 januari 2014 19:25

Idag är det då tisdag och sissta dagen på jullovet. Jag vet att vissa redan börjat men vi börjar imorgon. Är inte så nervös som jag brukar vara men ja. Och om 3 dagar är det 2 år sedan jag flyttade hit till Umeå. Kan inte fatta det! Gått så fort! 

Idag var jag iallafall med Madde hela dagen. Vi chillade hela dagen. Jag ska ägna resten av kvällen till att se på CSI och mejla lite.   


 


Av Frida Broman - 7 januari 2014 18:59

Var på hööks för några dagar sen och köpte 3 saker. En ny ridhjälm, chaps, och en ny tröja.  

Har inga kort på hjälmen elr chapsen men har på tröjan!


     

Ignorera bakgrunden, heh. Kommer inte riktigt hur mycket den kostade men ca 200 kr. 

Det var tänkt som en ridtröja men kommer använda den som vanlig tröja men eftersom den är så skön och snygg. 


HÄR har ni länken till ridhjälmen jag köpte.

Hittade inte länken till tröjan eller chapsen

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards