foreverfrida

Alla inlägg under januari 2014

Av Frida Broman - 17 januari 2014 19:44

 

Av Frida Broman - 17 januari 2014 19:09

Idag mina kära vänner är det fredag.  Bara jag och mina kompisar som går och sjunger på Rebecca Blacks låt 'Friday' på frdagar? Inte, okej...

Hqr typ alltid varit lite stolt över att om man tar bort y i Friday så blir det Frida. Nu är det lite... barnsligt. 

Sissta lektionen idag var idrott. Vi hade fotboll. På uppvärmningen sprang vi runt. Och otur som jag har med mina knän så ramlade jag och fick ett stort brännmärke på knät. Fyra ärr blir det väl nu. 

Ny sitter vi och äter efterrätt och ser på hocky.  Alltså Skellefteå spelar inte bra. Fattar inte vad som hänt med dom. Inte kul att se längre.

 

Av Frida Broman - 16 januari 2014 21:14

Hej, hej!

Ja jag lever. Förlåt att jag inte uppdaterat nå bra på sistone.  Anledning är att jag håller på att vänja mig vid att skolan börjat och det tar litet tag innan man vänjer sig. Har börjat hänga med lite mer så hoppas bloggandet ska gå smidigare.  Och som jag sakt tidigare tycker jag att det är jobbigt att blogga från mobilen.  Vilket jag gör nu. Men tycker iallafall det är jobbigt när man ska ladda upp bilder och sånt skit.

Det är därför det kan bli lite fel i stavningen nu.

Ska iallafall gå och lägga mig nu så godnatt!  

Av Frida Broman - 15 januari 2014 21:30

 

Av Frida Broman - 15 januari 2014 20:22

Hemma från ridningen. Vi hade hoppning. Var skit kul och gick skit bra! Red Vicky igen. Vi hoppade bana. Vi tränade mest på övergångar efter hindret. Typ hoppa i trav och landa i galopp.  Hon var lite seg i början men mot slutet gick det skit bra! 

När vi slutade gick jag och gosade med katterna. Så söta så.

U har vi kommit hem och kollar på hockey.

     

Av Frida Broman - 15 januari 2014 16:35

 

Av Frida Broman - 14 januari 2014 20:20

Tänkte bara rekomendera det här gryyyyma nagellacket från IsaDora. Fick det i julklapp och det är skit snyggt! Länkar HÄR

 

Av Frida Broman - 14 januari 2014 19:26

     

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards