foreverfrida

Alla inlägg under januari 2014

Av Frida Broman - 3 januari 2014 14:54

 

Av Frida Broman - 2 januari 2014 22:57

Idag började både mamma och jag att jobba så Selma och jag var hemma själva. Det vart en ganska slö dag. Jag har snart sätt ut alla avsnitt av The Walking dead :'(. 

Julia ser New Girl och hon är besatt så ska kanske se det själv. Vi har som samma still när det gäller... ja allt. Hehe.

Nu ska jag prata med en kompis en stund sen går jag och lägger mig.

Godnatt! ♥

 

Av Frida Broman - 2 januari 2014 10:44

 

:')

Av Frida Broman - 1 januari 2014 21:44

Av Frida Broman - 1 januari 2014 17:16

2014. Nytt år, nya tag. Jag tror inte jag är den ända som har ett nyårslöfte. Mina nyårslöften är att fortsätta med löpningen när det blir aktuellt. Göra mina läxor noggrannare och se till att jag mår bra! Jag har även lovat att börja spara mina pengar till viktigare saker än smink. Jag har köpt så mycket på slutet. 

Det här året vill jag förbättra mina betyg. Börja bli mer tacksam över vad jag har och får. Ge mina vänner den kärlek jag har till dom. Och våga vara mig själv. Frida Broman. Ingen annan. Ingen som jag beundrar eller ser upp till. Utan mig. Jag ska följa MITT hjärta och inte tänka t.e.x; "Vad skulle Sara gjort?" elr "Skulle Bella ha det här på sig?". Utan jag tänker tänka; "Vad vill jag göra?" elr "Tycker jag om den här tröjan?" 

Jag ska stå upp för mig själv och våga säga vad jag tycker. Gå med  huvudet högt och inte skämmas över den jag är.  Inte låta människor trycka ner mig i jorden pga att jag inte gjorde som dom skulle gjort. 

Jag vet inte vad ni känner men jag är trött på falska människor, så varför vara en?


 

Av Frida Broman - 1 januari 2014 00:00

 

Presentation


Jag är då en 13 årig tjej med lagom stort ego
och stora skrattproblem.
Jag har en förkärlek till att fota, vara med kompisar, shoppa, baka, hästar och 1D!

Men min största kärlek är papperspåsar!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Favo artist?
 One Direction
 Justin Bieber
 Selena Gomez
 Demi Lovato
 Rihanna
 Miley Cyrus

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards